Két új létesítménnyel gazdagodott a Darna Village: tegnap végre víz került a medencébe és elkészült a beduin sátor. Ezzel egy olcsóbb szállás lehetőség is felkerült a palettára, ugyanis a beduin sátorban aludni is lehet.

Ma persze ki is próbáltuk a medansziét - én természetesen az "icipici fürdőrucimban" :-)) - mondhatom nagyon klassz ebben a hőségben!

Az egyik végében 1.5 méter, a másik végében pedig 3 méter mély, hogy búvároktatáshoz is használható legyen. 14 méter hosszú és 7 méter széles.

Mára ennyi, most megyek ápolni a leégett arcomat. :-))

Update 1: A beduin sátor belülről

Ilyen belülről a beduin sátor. Az oldalfalai még nincsenek teljesen készen, de így nyáron ez elég is, legalább jobban átjárja a levegő. A sátor falait képező "takarókat" kecskeszőrből szövik hagyományosan, alul szőnyeg és párnák, matracok vannak, amin lehet heverészni és aludni. Ennek a sátornak az eleje nyitott, de a hagyományosak, amikben a nomád beduinok élnek, természetesen zártak.

Update 2: Közkívánatra: A fürdőruha, amiben NEM fogok a Playboy címoldalára kerülni

 

 

Hát így néz ki a modern muszlim fürdőruha. Két részből áll, egy nadrágból és egy csuklyás tunikából. Az anyaga olyan mint a normális fürdőruháké (lycra?), ez azért jó mert gyorsan megszárad. Nem úgy mintha mondjuk pamut pólóban meg nadrágban fürdik az ember lánya, nem beszélve a hosszú arab csuhákról. Abban jó kis meg- illetve felfázást lehet beszerezni, ha nem öltözünk át rögtön.

A nadrág szára álltalában bővebb, ez a modell a kihívóbbak közül való, hehe. De úgy voltam vele, hogy ha egyszer vizes a ruha, úgyis rátapad a testre, akármilyen bő is eredetileg.

Én még a neten rendeltem anno, de most már lehet kapni Aqabában is 35-40 JD áron, több színben. Mondjuk még eddig senki máson nem láttam ilyet, úgyhogy a feltűnés ebben is garantált. :-))

Szóval ilyen a decens muszlim fürdőruha.

A bejegyzés trackback címe:

https://aqabai-mindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr571183321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovácsági 2009.06.14. 15:38:52

Nekem meg csorog a nyálam,meg megesz a fene ha arra gondolok,Erzsiék nemsokára ott logázzák a lábukat.
Jelentem Om Jasmen, már kipróbáltam a Balatont.Igaz kissé friss volt, de megvoltak az első fürdések a héten.

Fullánk 2009.06.15. 05:40:34

Szép nagyon, de ha jönnek a vendégek már biztos nem veheted fel az icipicit. Kérnék a beduinsátorról is fotót, ha lehet.

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.06.15. 13:43:18

@Frank59: Hehe, attól tartok Te nem tudod, hogy mit nevezek én "icipici" fürdőrucinak. Ha van iwiw hozzáférésed, tekintsd meg a fotóim között! :-))
A beduin sátor ott látható a medence túlpartján, de majd teszek fel egy interior fotót is.
De azt már otthonról...

Fullánk 2009.06.20. 09:02:43

@Om Yasmeen: Ja most már látom a sátrat. vannak dolgok amiket nem látok ha a szemem előtt vannak. Nincs iwiwem, töröltem, jobb szeretem a nem virtuális kapcsolatokat, de most kiváncsivá tettél, hogy a fürdőruci icipici vagy pont fordítva, fekete csador.

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.06.21. 13:24:14

@Frank59: Kiegészítettem a bejegyzést két képpel: az egyik a beduin sátor belső, a másik az icipici fürdőruci. :-))

baphomet 2009.06.23. 11:40:37

Hehe, ez király. Szerintem a mostani UV-sugárzós időkben divatba fog jönni, figyeld meg.

Fullánk 2009.06.23. 12:58:27

@Om Yasmeen: Igen,köszönöm a kiegészítést. Erzsi is mindjárt elküldte ezeket a képeket, hátha nem tudnám megnyitni itt nagy szabad országban. Ezek szerint a női furdőruha kereskedésből nem lehet milliomos lenni Jordániában. Még hogy több színben is árusítják? És micsoda fülledt erotika árad abból a fürdőruhából! A szemüveg is a fürdőruha része? Látom neked csak az arcod éghet le. Gondolom Magyarországon fogsz napozni.

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.06.23. 13:43:16

@Frank59: Igen, az arcom frankón le is égett medence-tesztelés közben. Valahogy megfeledkeztem róla, hogy az kint lesz a vízből... a gyereket szépen bekentem naptejjel, de magamat nem.
A napszemüveg nem a fürdőruha, hanem az általános aqabai menetfelszerelés része.

És igen, napoznék Magyarországon, ha nem szakadna napok óta az eső! :-(( Az aqabaihoz képest vagy 20 fokkal hidegebbe csöppentünk, de talán lesz még nyár itthon is.

Fullánk 2009.06.24. 14:17:00

@Om Yasmeen: Hát akkor jó pihenést otthon! Szép napokat kívánok, vigyázz nehogy leégj máshol isnem csak az arcodon, majd ha tényleg igazi nyár lesz otthon. Akkor mostanában nem lesz marhaba, gondolom. Valahogy most én sem tettem fel updatet a blogomba.

baphomet 2009.08.06. 15:13:02

A Holt tengernél láttunk rengeteg ilyen modern nindzsa fürdőruhát. Volt kötük színes csíkos is, amolyan T-com reklámszerű kompozíció.

baphomet 2009.08.21. 17:46:59

Megtudtam közben, hogy az icipici fürdőruci neve burkini.
süti beállítások módosítása