Tavaly Karácsonyra egy vicces videóban táncoló manókká változtattam Jázmint, Anyut, a Húgomat és kisfiát, valamint jómagamat a JibJab "Elf Yourself" személyre szabható videóinak segitségével:

 

Ha nem indulna el itt a videó (nekem valami hülye F-betűs reklám van itt, de a videó nem indul el), szóval akkor itt megnézhető a YouTube-on.

Ez a szolgáltatás most újra elérhető a JibJab honlapján, még több fajta videóval. Nagyon egyszerű, csak fel kell tölteni max 5 képet, beigazitani a megfelelő heyre és kész. Már lehet is küldeni az ismerősöknek. A JibJab csak bizonyos ideig tárolja az elkészült videókat, viszont ha fizet az ember pár dollárt, akkor letöltheti a saját gépére, kiirhatja DVD-re, ajándékba adhatja akárhány példányban. Céges kollektivák megviccelhetik pl. a főnököt, hehe...

Ha jól emlékszem, én tavaly 4 dollár valamennyit fizettem érte, igy megmaradt az "alkotás" a családi videótárban az utókornak. Néha meg szoktuk nézni Jázminnal és még mindig remekül szórakozunk rajta.

Ha szeretnétek Ti is kipróbálni, katt ide.

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://aqabai-mindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr671554036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi Angliából 2009.11.26. 22:24:22

Kedves Eszter, nem tudtam hogy hogy is van ez, nem olvastam vissza sokat, és arabul sem tudok bocs a tévedésért. . Szép név a Yasmeen, hány éves a kislányod? Nagyon aranyos ez a képeslap kreálós kis cucc. Nem is gondolam rá hogy ilyen. Vagyis köszi.
Igen irogálok én is egy blogot Angliában. Anglia húz a blogspot-on

üdv. Gabi

azannyád 2009.12.03. 19:27:29

Süssél ki valami vicceset megint! Én is próbálgatom, de nem megy valahogy.
süti beállítások módosítása