Nézegettem az imént a website statisztikámat, és látom hogy az elmúlt 8 napban ketten is megtalálták a honlapomat a "call girls aqaba" kifejezésre keresve.

Nosza, gyorsan beírtam a Google-ba és tényleg: 1-2. helyen szereplek attól függően, hogy melyik Google-ban nézem - .hu vagy .jo vagy .com.

Pedig aztán semmi ilyen téma nem szerepel nálam. Még szerencse, hogy a telefonszámomat nem tettem közzé a honlapon.... :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://aqabai-mindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr961111393

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovácsági 2009.05.09. 19:46:48

Hogy a fenébe hozta ezt össze a Google?

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.05.09. 21:25:43

@kovácsági: Valószínűleg nincs egyáltalán honlap ebben a témában, nálam meg megtalálta a szavakat külön-külön... aztán gondolta, hogy egy aqabai információs website talán tud valamit... :-))
Gondolom én.

baphomet 2009.05.10. 17:48:57

Nono, jó duma :)) Most már gyanús vagy.

Fullánk 2009.05.14. 06:28:24

Helló, én is rákerestem és kijött a call és a girls szavakra a te oldalad. Tulajdonképpen te írtad ezeket be, amikor meselted a sztorit, persze azért érdekes ez a kombináció. Néztem a fotótokat, ahogy ott álltok hárman valami el nem készült dolog bejáratán, előttetek néhány szöges deszka. Biztos hogy erre harapnak a túristák? :-))

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.05.14. 07:34:58

Kérlek szépen, ez a legjobban sikerült családi fotónk!!! :-))
Egy éve készült az építkezésen. Egy épp arra haladó koreai fotóst kért meg Khaled, hogy fényképezzen már le minket csak úgy spontán. :-))

Fullánk 2009.05.15. 04:58:31

@Om Yasmeen: Szerintem azt a fotót még lehet űberelni sőt kéne, ha az eddig a családi fotóalbum legszebb darabja. :-)

baphomet 2009.05.16. 12:49:45

Érdekes, én észre se vettem a fadarabokat, hehe.

baphomet 2009.05.16. 12:52:45

Tényleg, első találat a google-on:
http://www.google.hu/search?q=aqaba+call+girls&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2RNFA_huHU230HU231
Ebből még lehet egy hirdetési melléküzemág :))
süti beállítások módosítása