Édes, drága - ámde passzív - olvasóim!

A tegnapi kiruccanásunkról szóló sztorit csak akkor fogom megírni, ha a fenti kérdésre kapok legalább 5 tippet (itt, mint  hozzászólást vagy emailben), illetve némi beszámolót (emailben) arról, hogy TI hogy vagytok? !!!

Szóval akit még nem terített le az infuenza, írjon! Köszöngetem előre is.

 

3 komment

Címkék: kvíz

A bejegyzés trackback címe:

https://aqabai-mindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr86927303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ariel21 2009.02.08. 00:37:50

Hát... szerintem, ha egy trabantban elfértek közel harmincan, akkor egy Nubirában negyvenen is "kényelmesen" :-)

kovácsági 2009.02.08. 10:49:04


Ugyan én már tippeltem mailbe s ott 9-10 körül saccoltam.
Tippeljetek már !! mert szeretném elolvasni Om Yasmeen további kalandjait

bzsuzsika 2009.02.08. 23:19:01

én a 11-re adom le voksom. Ja, és 2 gyerek=1 ember:)
süti beállítások módosítása