Ez itt a reklám helye: hogyan lehet spórolni a szállodafoglalásnál?

Nem tudom, szoktatok-e online szállodát foglalni, és ha igen, melyik szobafoglaló site-ot használjátok. A HotelsCombined úgy került a látóterembe, hogy aqabai szállodákról kerestem információkat a honlapomhoz, és csodálkozva láttam, hogy néha ugyanazt a szállodát más-más áron kínálja a bookings.com mint a hotels.com vagy a többi oldal. A különbség néha igencsak tetemes volt.

A HotelsCombined-nak egy olyan keresője van, ami a világ 30 legjelentősebb utazási-foglalási rendszerének adatbázisából hasonlítja össze az árakat.

Egy adott városban a konkrét ajánlatok lekéréséhez be csak kell írni két dátumot (check-in/check-out azaz érkezés/távozás). Ezután a kereső kiadja az elérhető szállodák listáját, mindegyiknél feltüntetve a kínálati árakat. A legkedvezőbb árra kattintva már az adott foglalási honlapon, közvetlenül lehet folytatni a böngészést: szálloda leírását, fényképeit megnézni, értékeléseket olvasni stb. 

Katt ide a kereséshez, jó spórolást!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aqabai-mindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr521029811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mándli Viki 2009.03.31. 21:04:05

Hú ez tök jó. Eddig én sokszor kaptam gutaütést a sok foglalási rendszer eltérő áraitól. Mindig cetliken jegyzeteltem, hogy melyik, milyen árat adott ki. Néha már azt sem tudtam mi micsoda.

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.03.31. 21:36:05

Arra kell figyelni, hogy amikor továbblépsz, lehetnek különböző valutanemben az árak, mint amiben az összehasonlítás történt, de erre a HotelsCombined mindig felhívja a figyelmet, amikor átirányít.
süti beállítások módosítása