"Ki az az Om Yasmeen?" - kérdezte valaki. Hát jelentem: én vagyok! Ez az arab nevem... :-)) Annyit jelent: Jázmin Anyja.

Onnantól, hogy egy házaspárnak megszületi az első gyereke, a szülőket az ismerősök így szólítják: Abu illetve Om + a gyerek neve. Tudtommal a személyi igazolványban azért nem írják át, de majd rákérdezek.

Ez még tovább tud bonyolódni akkor, ha az első szülött leány, majd később születik egy fiú gyermekük is. Ilyenkor a lánynevet ejtik és onnantól ők már a fiú gyermek büszke szülei. Milyen szemétség, nem? Én megfogadtam, hogy ha netán még születik valamikor egy fiam, akkor is Om Yasmeen maradok!

A bejegyzés trackback címe:

https://aqabai-mindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr77872762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Om Lili & Fanni 2009.01.15. 20:04:58

Drága Hölgyem!

Szuper, hogy olvashatok a mindennapokról és a helyi szokásokról.

De hol vannak a fotók??? A jobb oldali oszlop felső sarkában képes beszámoló van említve... fel vagyok csigázva.

Üdv

Om Yasmeen · http://www.aqabai-mindennapok.blog.hu 2009.01.21. 09:21:59

@Om Lili & Fanni : Lesznek, Drága Hölgyem, lesznek... de tudja, hogy van ezekkel a fotókkal: le kell őket kicsinyíteni, egyesével feltöltögetni ide... Már nem kell sokat várnia, ígérem!
süti beállítások módosítása